מדיניות המשלוחים שלנו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר ויש לקרוא אותם ביחד
המשלוחים באתר זה זמינים לכתובת בתוך ישראל.
זמן האספקה מרגע אישור ההזמנה והשלמתה הינו עד 7 ימי עסקים. שימו לב, במידה ובחרתם להוסיף הקלטה אישית, השלמת ההזמנה תיחשב מרגע שליחת הקלטה תקינה לשימוש. הזמנות שיקלטו אחרי השעה 14:00 יחשבו כאילו נקלטו ביום העסקים הבא.
עם זאת, זמני הגעת המשלוח הם הערכות בלבד ועשויים להשתנות בהתאם לנפח ההזמנה או נסיבות אחרות, כמו עונות חג עמוסות או עיכובים הקשורים למזג האוויר.
דובידו פקטורי שומרים לעצמם א הזכות להשתמש בכל משלח לפי בחירתנו.
אנו גובים דמי משלוח עבור כל הזמנה. דמי המשלוח מופיעים בסיכום הרכישה לפני המעבר לתשלום.
המשלוחים מגיעים בקופסה יעודית. במידה והזמנתם מספר מוצרים, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשלוח את ההזמנה רק לאחר שכל המוצרים יהיו זמינים – אלא אם כן נמסר לך אחרת.
במידה ותרצו לשנות את הכתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום, צרו קשר בדחיפות עם שירות הלקוחות שלנו
בטלפון 0733477764
או במייל: [email protected]
עם מספר ההזמנה והכתובת המעודכנת. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לשנות את כתובת המשלוח למרות שלפעמים הדבר לא תלוי בנו. לרוב, אם נצליח לשנות את הכתובת, הדבר יגרור עיכוב במסירת המשלוח.
מידע מדויק במהלך התשלום הוא חיוני. חשוב לציין כי בקשת שינוי כתובת אינה מבטיחה שינוי עד לאישורנו. פרטי משלוח שגויים הקשורים למשלוחים כושלים אינם באחריותנו. DubiDo אינה אחראית לעיכובים במשלוח או להפסדים הנובעים מפרטי כתובת שגויים.
במידה ואישרת לשליח (או ציינת בעת ביצוע ההזמנה) להשאיר חבילה במקום מסוים, חברת המשלוחים מסירה אחריות ממשלוח זה והאחריות עוברת אליך. משמע, אם החבילה לא תמצא לאחר מכן באותו המקום – לא נוכל לעזור.
אם הזמנתך לא נמסרה כפי שהובטח, נשמח לסייע לך ביצירת קשר עם הספק המשלח בנוגע להזמנה החסרה.
בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח אחראי לספק כתובת נכונה שתוכל לקבל את החבילה כשהיא תגיע. לא ננתב חבילות או נקבל החזרות/ביטולים עקב חבילות שלא יגיעו תוך ציר זמן.