משלוח עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - עד 7 ימי עסקים

רעיונות למתנה

כולנו מעניקים מתנות לאנשים הקרובים אלינו מדי פעם – חברים שחוגגים יום הולדת, הורים או קרובי משפחה אחרים אותם אנחנו אוהבים ומוקירים, בני/ות זוג וכמובן – ילדים בכל הגילאים, גם בלי סיבה מיוחדת. מאחר ומתנות מהוות מנהג נפוץ, אנושי ונחמד כל כך, שווה להתעכב לרגע על שאלות כמו – כיצד אנחנו בוחרים ומקבלים רעיונות למתנות ובפרט כיצד ניתן למצוא מתנות בהתאמה אישית עבור האדם הספציפי לו אנו קונים?

איך אנחנו בוחרים מתנות ומה הופך את הבובות שלנו לרעיון מוצלח למתנה?

אנשים רבים יודו כי בחירת מתנות לאנשים הקרובים אליהם היא מטלה קשה ומאתגרת, כזו שהם אפילו חוששים מפניה ככל שמתקרב תאריך יום ההולדת (למשל).

אז איך בכל זאת ניתן לקבל רעיונות למתנה אשר באמת תתאים ו”תעשה את העבודה” – תשמח, תרגש, תזכיר להם אותנו ותישאר איתם לאורך זמן?

ובכן, על מנת להשיג מטרה זו נרצה מתנה בעלת ערך סנטימנטלי, לא רק מכשיר או אביזר שימושי אותו יכולים היו לקבל גם מכל אחד אחר. כשמדובר במישהו קרוב שחשוב לנו, נרצה כמובן למצוא רעיונות למתנות אשר לא רק יהיו שימושיות אלא באמת ישמחו וירגשו, יהיו כאלו אשר ברור כי הגיעו ממישהו קרוב, מישהו שבאמת אוהב ואכפת לו.

קל לראות מדוע הבובות שלנו כאן ב”דובידו פקטורי” מהוות רעיונות למתנה מתבקשת במיוחד – הן נושאות בצידן ערך סנטימנטלי ביותר, במיוחד עם התוספות השונות אשר הופכות אותן למותאמות אישית (לכך נגיע מיד). הן איכותיות ועמידות (ולכן יישארו זמן רב וישמרו על הצורה והמראה המקוריים שלהם), הן נעימות למגע, אסתטיות וחמודות (ולכן מתבקש להציב אותן במקום גלוי ומרכזי בחדר או בבית).

מעבר לכך, הן גם שימושיות בצורה החשובה ביותר – הן שימושיות מבחינה רגשית. הן מלוות את מי שמקבל אותן לכל מקום ובכל מצב בו הוא נמצא (ניתן לקחת אותן בכל תיק או מזוודה, הן אינן כבדות ואינן תופסות יותר מדי מקום), ותמיד מזכירות לו את מה שחשוב – את הבית, את האנשים שאוהבים אותו, אותנו – מי שהעניק לו את המתנה.

מתנה בהתאמה אישית

כמובן שרעיונות למתנה מוצלחת חייבים לכלול גם אפשרות להתאים את המתנה אישית, כאשר הכוונה כאן היא הן להתאים את המתנה לאדם המקבל אותה והן להתאים אותה במובן מסוים לנו – להכניס לתוכה משהו שייחודי לנו, כך שהיא תייצג ותזכיר אותנו לאדם המקבל אותה, גם בעוד חודשים ושנים מהיום.

את הבובות שלנו ניתן כמובן להתאים אישית בקלות רבה, זהו חלק אינטגראלי מהרעיון כולו.

בתור התחלה, תוכלו לבחור מבין שלל בובות פרווה וחיות שונות, את זו שנראית לכם המתאימה ביותר. לאחר מכן, תוכלו להוסיף לה הקלטת קול, שלכם או של כל דבר אחר, וזה כבר מהווה התאמה אישית משמעותית אשר תמיד תהיה נוכחת שם.

גם בחירת הביגוד של הבובה, אביזרים שונים ואפילו תעודת הלידה המגיעה עימה – כל אלו מאפשרים לנו להעניק מתנה אשר מותאמת אישית לאדם המקבל אותה, ובמובן משמעותי מסוים מותאמת גם לנו כך שתזכיר לו אותנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top