משלוח עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - עד 7 ימי עסקים

מתנה מקורית ליום הולדת

הקושי למצוא מתנה מקורית ליום הולדת עבור אדם הקרוב אלינו עולה במיוחד במקרה של אנשים עבורם כבר קנינו לא מעט מתנות יום הולדת בעבר, דוגמת קרובי משפחה וחברים קרובים. אלו הם גם האנשים עבורם נרצה במיוחד למצוא מתנה מקורית, בלתי צפויה ומעניינת, כזו שגם תשמח אותם וגם תהיה משהו שאין להם ושלא נתקלו בו יותר מדי בעבר. בדיוק בהקשר זה הבובות שלנו ב”דובידו פקטורי” מהוות אפשרות מושלמת שכדאי להכיר מקרוב.

מה כל כך מקורי ומיוחד בבובות הפרווה שלנו כאן ב”דובידו פקטורי”, אשר גם הופך אותן לאפשרות אטרקטיבית במיוחד בתור מתנות מקוריות ליום הולדת? בניגוד לבובות דומות אחרות, לבובות של דובידו כמה מאפיינים ייחודיים במינם אותם לא תמצאו באף מקום אחר.

מתנה שאפשר להיות בטוחים כי אותו אדם לא קיבל מעולם

מתנה מקורית ליום הולדת צריכה להיות כזו אשר תהיה חדשה ומפתיעה עבור האדם המקבל אותה, מתנה כמוה הוא בוודאות לא קיבל כבר בעבר. כדאי גם שזו לא תהיה מתנה שיש לכולם סביבו, כך שהוא כבר מכיר אותה טוב.

מתנות מקוריות ליום הולדת להזמנה אונליין

הבובות של “דובידו פקטורי” עונות בדיוק על הקריטריונים האלו – מרבית האנשים בישראל לא נתקלו עדיין בבובת פרווה נעימה ופלאפית אשר גם משמיעה ברכה מוקלטת ואפילו מצוידת בלב פועם, וסביר להניח שגם מי שנתקל בבובה שלנו עדיין אינו מחזיק באחת כזו בביתו. מדובר בזמן האולטימטיבי לקנות בובה שכזו עבור מישהו קרוב, לו אנו מעוניינים להעניק מתנה מקורית ליום הולדת.

גם מבחר האפשרויות הרחב שתמצאו כאן בקטלוג הבובות שלנו הופך אותן למתנות מקוריות ליום הולדת או לכל מאורע אחר – לא רק שניתן לבחור מבין סוגים רבים ושונים של בובות (חיות שונות), אלא שניתן גם לבחור אביזרים ותלבושות שלמות לבובה, גם כן מתוך מבחר רחב ומגוון. כך, אפילו אם אותו אדם עבורו אנו מעוניינים למצוא מתנה מקורית ליום הולדת כן נתקל כבר בבובה כזו, סביר מאוד להניח שהוא לא נתקל בדיוק באותה בובה עם אותה תלבושת ואותם אביזרים נלווים כמו זו שאנחנו נבחר עבורו. מבחינה סטטיסטית זה כמעט וודאי.

כל הבובות שלנו יכולות להוות מתנות מקוריות ליום הולדת עבור ילדים, בני נוער ומבוגרים גם יחד, אשר לבטח לא יצפו לקבל בובה עם ברכה מוקלטת בקול שלנו, לה יוכלו להאזין שוב ושוב מתי שרק ירצו. כאמור, גם הלב הפועם מייחד בובות אלו על פני כל בובה או צעצוע אחר בעולם. השילוב בין בובות איכותיות ונעימות למגע לבין ההתאמה האישית הרבה שניתן לעשות עבור מקבל/ת המתנה (הקלטה, בחירת סוג הבובה, תלבושת ואביזרים וכו’), מספקים את המתנה המקורית המושלמת. עבור ימי הולדת או כל מאורע רלבנטי אחר. אם חיפשתם אחר מתנה מקורית ומלהיבה באמת – בואו לבחון את הבובות שלנו.

היכנסו לקטלוג מתנות מקוריות ליום הולדת >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top