משלוח עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - עד 7 ימי עסקים

רעיונות למתנה ליום הולדת

יום ההולדת של אנשים הקרובים אלינו מציב בפנינו אתגר מסוים – בחירת מתנה הולמת ומתאימה, אשר גם תשמח ותרגש וגם תהיה מקורית ואישית במידה מסוימת. כמובן שככל שאנחנו מכירים את אותו אדם טוב יותר, כנראה שכבר הענקנו לו כמה וכמה מתנות יום הולדת בעבר, כך שיהיה לנו קשה יותר לחשוב על מתנה מקורית ואישית באמת.

איך מוצאים רעיונות למתנות יום הולדת מקוריות ובפרט בעלות גוון אישי מסוים, כזה שיבהיר כי המתנה הגיעה מאיתנו וכוונה לאותו אדם, וכי לא מדובר בסתם עוד מתנה גנרית וכללית?

איך בוחרים מתנה בהתאמה אישית ליום הולדת?

איך אנחנו בכלל מוצאים רעיונות למתנה ליום הולדת ומחליטים על רעיון ספציפי, ואיך אנו מגיעים לרעיונות למתנות מקוריות ומותאמות אישית?

ובכן, רצוי כמובן לחשוב קודם כל על בעל/ת יום ההולדת – האופי שלהם, התחביבים שלהם והדברים האהובים עליהם במיוחד, נקודות החיבור וההשקה בינינו לבינם ומה מאפיין ומסמל את החיבור הזה. נרצה כמובן למצוא רעיונות למתנות יום הולדת אשר מתחשבות בכל זה, או לפחות כאלו שאינן סותרות את הטעמים וההעדפות של אותו אדם.

לאחר מכן נרצה להתחיל ולחשוב על מה אותו אדם כבר קיבל ליום הולדת, בפרט מה קיבל מאיתנו בשנים קודמות. חשוב להימנע ממצב מביך בו נקנה את אותו הדבר שוב, מה שיעיד על כך שלא השקענו יותר מדי מחשבה או מאמץ בבחירה.

כאשר אנחנו בוחנים רעיונות למתנה ליום הולדת, נרצה למצוא את הדרך להפוך את המתנה הזו לאישית במובן מסוים. מרבית האנשים יעדיפו לקבל מתנה בעלת גוון אישי ועם מסר אישי ממי שמעניק להם אותה, מאשר מתנה שימושית גרידא.

את ההתאמה האישית עצמה ניתן לבצע בכמה וכמה דרכים שונות, כתלות בסוג המתנה שקונים. אך מומלץ מאוד שלא לוותר על כך, במיוחד כאשר מדובר במתנה לכבוד יום ההולדת – זהו יום בו החברים, המשפחה והאנשים הקרובים אלינו הופכים משמעותיים במיוחד, ובתור אנשים קרובים שכאלו חשוב שהמתנה שנעניק תהיה אישית מאיתנו.

הבובות שלנו כרעיון מקורי ומתבקש עבור מתנת יום הולדת

כמובן שהבובות המיוחדות שלנו כאן ב”דובידו” מהוות מבחינות רבות את המתנה האולטימטיבית ליום הולדת, לילדים ומבוגרים כאחד. זאת הן מפני שמדובר במתנה שכמעט כל אחת ואחד יאהבו בפני עצמה, וגם (ובמיוחד) מפני שהיא ניתנת להתאמה אישית משמעותית.

באמצעות הוספת הקלטה עם הקול שלכם, בחירת בובה ואביזרים שיתאימו לאותו אדם או לנושא שאתם רוצים שיאפיין את המתנה וכו’, ניתן להפוך את הבובה למתנה אישית מושקעת ביותר. מה מרגש יותר ביום ההולדת מאשר לקבל בובה מתוקה ומאובזרת, עם לב פועם ועם הקלטה בקול של אדם קרוב אליכם, עם מסר אישי לו תוכלו להאזין מתי שרק תרצו?…

אם אתם רוצים לעשות למישהו/י שמח על הלב, בובה מותאמת אישית ועם מסר אישי מבית “דובידו” מהווה בהחלט דוגמה טובה לרעיונות למתנות יום הולדת מוצלחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top